گروه صنعتی پارس که از جمله تولیدکنندگان به نام ترموکوپل در سطح کشور است، این محصول را در انواع سیمی، کلگی دار، ترانسمیتر دار، فلنچ دار و... همراه با بهترین کیفیت تولید می کنند. همکاری گروه صنعتی پارس در تولید ترموکوپل پارس با برند های معتبر جهانی، از جمله شرکت‌ های جرمو، رزمونت و ویکا می ‌تواند نشان معتبری باشد بر سطح کیفی محصولات گروه صنعتی پارس.

ترموکوپل پارس، برند ایرانی در عرصه ی تشخیص دما

 

ترموکوپل پارس

ترموکوپل از جمله تجهیزات بسیار پرکاربرد در بدنه ی تمامی صنایع می باشد. کاربرد این تجهیز آن چنان عام و فراگیر شده است که تقریبا می‌‌ توان ردپایی از آن را در دل هر دستگاهی و یا سیستم کنترلی مشاهده کرد. این حجم از مصرف الزاماً نیازمند به سطح قابل قبولی از تولیدکنندگان ترموکوپل خواهد بود. در عرصه ی جهانی شرکت های بسیاری هستند که علاوه بر تولید محصولات متنوع الکترونیکی در فضا های صنعتی، اقدام به تولید ترموکوپل در مدل ها و اشکال مختلف می نمایند. در این بین شرکت های ایرانی نیز با تکیه بر دانش بومی همراه با اطمینان در ساخت مناسب و با کیفیت بالا اقدام به تولید انواع ترموکوپل کرده ‌اند. گروه صنعتی پارس که تولید ترموکوپل پارس را بر عهده دارد یکی از همین شرکت ‌های فعال ایرانی است که با تکیه بر توانمندی بالای متخصصان داخلی اقدام به تولید انواع تجهیزات ابزار دقیق، خصوصاً ترموکوپل داشته است.
ترموکوپل پارس در مدل های متنوع همراه با ساختار های خلاقانه ای که در ساخت آنها انجام شده است به خوبی می تواند پاسخ گوی مطمئنی بر نیاز های گوناگون صنعتی باشد.

ترموکوپل پارس در نگاهی مختصر

گروه صنعتی پارس که از جمله تولیدکنندگان به نام ترموکوپل در سطح کشور است، این محصول را در انواع سیمی، کلگی دار، ترانسمیتر دار، فلنچ دار و... همراه با بهترین کیفیت تولید می کنند. همکاری گروه صنعتی پارس در تولید ترموکوپل پارس با برند های معتبر جهانی، از جمله شرکت‌ های جرمو، رزمونت و ویکا می ‌تواند نشان معتبری باشد بر سطح کیفی محصولات گروه صنعتی پارس. ترموکوپل پارس را می توان در انواع تیپ های K، J، E، N، T، R و... مشاهده کرد.

از طرفی ترموکوپل پارس همراه با غلاف نیز در جمع محصولات این شرکت وجود دارد. انواع غلاف های ته بسته، اتصال به بدنه و یا لوله ای ته باز در مسیر تولید ترموکوپل پارس قرار دارد. این غلاف ها را می ‌توانید در انواع سرامیکی، شیشه ای، استیل و حتی تفلونی داشته باشید. البته این امکان وجود دارد که با توجه به نوع فعالیت و محیط مورد نظر به جهت استفاده از ترموکوپل پارس، بتوان انواع خاص تری همراه با ویژگی ‌ها و شرایط متنوعی در تولید انواع ترموکوپل به شکل سفارشی تولید نمود.

معرفی کوتاه از انواع متداول ترموکوپل پارس 

  • از جمله پرکاربردترین ترموکوپل ها در صنعت، ترموکوپل نوع K می باشد که از ترکیب فلزات نیکل- کروم و یا نیکل- آلومینیوم ساخته می شود. ترموکوپل پارس مدل K از نوع نیکل- کروم بوده و در محدوده ی دمایی 200-  الی 1350+ درجه سانتی گراد رفتاری کاملا خطی دارد. 
  • از دیگر ترموکوپل های مطرح در محصولات شرکت پارس می توان به ترموکوپل نوع J اشاره کرد که از ترکیب فلزات نیکل و آهن ساخته می شود. ترموکوپل پارس نوع J برای محدوده ی دمایی ما بین 180- الی 750+ درجه سانتی گراد مطلوب هستند. 
  • ترموکوپل نوع E این شرکت نیز که از جنس نیکل و مس ساخته می شود می تواند در محدوده ی دمایی 40- الی  900+ درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار گیرند. 
  • شرکت پارس توانایی تولید ترموکوپل های خاص نوع R، نوع S و نوع B را نیز دارد. این ترموکوپل ها انواع متداول ترموکوپل های پلاتین رودیوم می باشند که مناسب سنس دمای مواد مذاب بوده و در دما های بالاتر از 1700 درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار می گیرند.